کانال سافت گذر در ایتا خبرهای جذاب سافت گذر را در ایتا دنبال کنید
جستجو در سافت گذر سافت گذر
جستجو در سایت در حال جستجو ...
کاربر عزیز ! اگر میخواهید به طور لحظه ای از بروز رسانی نرم افزار مورد نظر خود آگاه شوید و ایمیل بروز رسانی برنامه مورد نظر خود را در لحظه دریافت نمایید و فهرست برنامه های منتخب خود را در محیط کاربری خود ذخیره کنید همچنین دسترسی به تمامی برنامه های مخصوص اعضای ویژه(VIP) داشته باشید، با پرداخت ماهی فقط 5700 تومان تا یکسال از این امکان بهره مند شوید عضویــــــت
x
X لایسنس آنتی ویروس نود 32
بستن
 
آپدیت نود 32
تعداد برنامه ها: 9163 | مشاهده و دانلود: 737534512 | آخرین بروزرسانی: 1403/02/10 | اعضاء: 316384 | نظرات: 37891
اطلاعیه های مهم سایت اطلاعیه های مهم سایت
💐 میلاد امام حسن مجتبی علیه السلام مبارک باد 💐
 شهادت حضرت حمزه سیدالشهدا و وفات حضرت عبدالعظیم حسنی علیهما السلام تسلیت باد

🔰 لایسنس نود 32 آخرین نسخه با تخفیف باورنکردنی با پشتیبانی سافت گذر را از اینجا تهیه کنید.

جهت رفع مشکل باز شدن سایت به دلیل بلاک توسط  نود 32 این ویدیو یا این ویدیو(ورژن 9 به بالا) یا راهنمای تصویری را مشاهده کنید

اکانت های بروزرسانی نود32 با قیمت های مناسب به صورت یک ، سه ، شش و دوازده ماهه از اینجا قابل خرید می باشد.

محصولات ESET نسخه 9 و 10 و 11 و 12 و 13  را با سریال های ارائه شده در اینجا فعال کنید. در صورتمی از کارافتادن جایگزین می شود.

افراک

سافت گذر دانشنامه نرم افزار - دانلود رایگان نرم افزار

سرور آپدیت نود 32
پیشنهاد سافت گذر
نظر سنجی
[مشاهده نتایج]

تصاویر قاب پشتی هواوی Ascend D3 احتمالا حسگر اثر انگشت دارد

شایعات حاکی از به‌کارگیری صفحه‌نمایش 6 اینچی با رزولوشن 1080 در 1920 با حاشیه‌های صفحه‌نمایش محدود هستند. این گوشی هوشمند از اندروید کیت کت و تکنولوژی LTE بهره خواهد برد و به دوربین پشتی 13 مگاپیکسلی و دوربین جلوی 5 مگاپیکسلی، 2 گیگابایت رم و 16 گیگابایت حافظه داخلی تجهیز خواهد شد.


huawei ascend

به گزارش سافت گذر به نقل ازفارنت؛ تصاویر جدید غیر رسمی، خبر از عرضه گوشی جدید هواوی با بدنه پشتی فلزی می‌دهند. گوشی‌ای که با توجه به تصاویر پیشین از Huawei Ascend D3 بعید نیست همین گوشی باشد. انتظار می‌رود Ascend D3 در نمایشگاه برلین که در ماه آینده برگزار خواهد شد معرفی شود.

پیش از این و در ژانویه سال گذشته Ascend D2 معرفی شده بود که همین مسئله نیز احتمال رونمایی از پرچمدار جدید هواوی را قوت می‌بخشد. انتظار می‌رود این گوشی هوشمند، مشخصاتی برتر از Huawei Honor 6 داشته باشد.

ascend d3

شایعات حاکی از به‌کارگیری صفحه‌نمایش 6 اینچی با رزولوشن 1080 در 1920 با حاشیه‌های صفحه‌نمایش محدود هستند. این گوشی هوشمند از اندروید کیت کت و تکنولوژی LTE بهره خواهد برد و به دوربین پشتی 13 مگاپیکسلی و دوربین جلوی 5 مگاپیکسلی، 2 گیگابایت رم و 16 گیگابایت حافظه داخلی تجهیز خواهد شد.

همانند Honor 6، در گوشی Ascend D3 نیز به احتمال زیاد شاهد به کارگیری پردازنده هشت‌هسته‌ای Hisilicon Kirin 920 خواهیم بود.

HUAWEI ASCEND D3

تفاوت اصلی بین این دو گوشی به طراحی قسمت‌های بیرونی آن‌ها بازمی‌گردد. در قسمت پشتی گوشی نیز یک شکاف مشاهده می‌شود که به نظر ما مکانی مناسب برای به‌کارگیری سنسور تشخیص اثرانگشت به حساب می‌آید.

نظرتان را ثبت کنید کد خبر: 21948 گروه خبری: اخبار موبایل و تبلت منبع خبر: farnet.ir تاریخ خبر: 1393/05/14 تعداد مشاهده: 1689
سافت گذر